معرفی وبلاگ
سپاس از خدایی که آسمان آبی را بالای سر گلهای قرمز آفرید. bnd sport saman_bnd10@yahoo.com
دسته
Pleas witt.....
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1301096
تعداد نوشته ها : 337
تعداد نظرات : 80
Rss
طراح قالب
GraphistThem264

تیم فوتبال آرژانتین با غلبه بر نیجریه در دیدار نهایی رقابت های المپیک 2008 پکن به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال آرژانتین روز شنبه برای دومین دوره متوالی به عنوان قهرمانی رقابت های فوتبال المپیک دست پیدا کرد. آنجل دی ماریا در دقیقه 58 این دیدار با هنرمندی لیونل مسی صاحب موقعیت گل شد و تیم آرژانتین در نهایت با تک گل این بازیکن به عنوان قهرمانی بیست و نهمین دوره رقابت ها دست پیدا کرد.

تیم فوتبال آرژانتین 4 سال قبل در دیدار نهایی این رقابت ها در آتن با نتیجه یک بر صفر مقابل پاراگوئه به پیروزی رسیده بود.این دیدار در ورزشگاه" آشیانه پرنده" شهر پکن با حضور 89 هزار تماشاگر برگزار شد که دیگو آرماندو مارادونا ستاره مشهور فوتبال آرژانتین هم در ورزشگاه حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تما

سرمربی تیم فوتبال المپیک آرژانتین، قهرمانی شاگردانش در بازی‌های پکن را کمک برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در راه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دانست.

به نقل از ایسنا، سرجیو باتیستا دقایقی پس از پیروزی یک بر صفر آرژانتین برابر نیجریه در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک گفت: نشان طلا برای‌مان بسیار بااهمیت است. آن هم در کنار دو قهرمانی‌مان در جام جهانی زیر بیست سال در سال‌های 2005 و 2007. جوانان ما در این بازی بسیار خوب بازی کردند و نشان طلای آتن را بار دیگر تکرار کردند. برای همه مردم و رشد فوتبال آرژانتین امروز روز بسیار بزرگی است. بازی بسیاردشواری بود، چرا که می‌دانستیم که نیجریه از بازیکنان تهاجمی بسیار خوبی برخوردار است. می‌خواستیم با هوش وارد بازی شویم توپ را به گردش دربیاوریم نه اینکه خودمان را وادار به چرخش کنیم. این یک پیروزی تیمی است.

شا کرد.

وی ادامه داد: بدون تردید این با قهرمانی بازیکنان در جام جهانی قابل قیاس نیست. با این حال این نخستین پیروزی من به عنوان مربی است و بسیار خوشحالم چرا که به سختی برای آن کار و تلاش کرده بودیم. از تماشاگران ممنوم که به من در این پست و کار اعتماد کردند.

سرمربی تیم فوتبال المپیک آرژانتین  اظهار داشت: ایمان دارم که این پیروزی به تیم ملی آرژانتین در راه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی کمک خواهد کرد. این یکی از هدف‌های ماست که بازیکنان جوان را به تیم ملی بدهیم. ما از کاری که در حوزه جوانان کردیم بسیار خوشحالیم.

باتیستا درباره دیگو مارادونا که از نزدیک بازی‌های تیم المپیک آرژانتین را تماشا کرد، گفت: دیگو هر وقت که به او نیاز داشته باشی، حاضر است. او دوست خوب من است و به ما، مربیان و بازیکنان کمک کرد و این همان چیزی است که از وی می‌خواهیم. دیگو به سادگی می‌آید و کمک می‌کند.


دسته ها :
چهارم 6 1387 9:28 صبح
X