معرفی وبلاگ
سپاس از خدایی که آسمان آبی را بالای سر گلهای قرمز آفرید. bnd sport saman_bnd10@yahoo.com
دسته
Pleas witt.....
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1299889
تعداد نوشته ها : 337
تعداد نظرات : 80
Rss
طراح قالب
GraphistThem264
فرهاد مجيدي تا آخر فصل استقلالي مي ماند
 
 
خبر جدايي قريب الوقوع فرهاد مجيدي كاپيتان محبوب و تاثيرگذار استقلال از اين تيم آنقدر براي استقلالي ها تلخ و غيرقابل باور بود كه بتواند از حلاوت قهرماني اين تيم در نيم فصل بكاهد.
استقلالي ها به خوبي مي دانند كه اگر تنها فرهاد مجيدي را ازاين تيم بگيرند بر سر تيم كهكشاني و پر ستاره شان چه خواهد آمد. اما خب انگار مشكل خانوادگي فرهاد و دوري از فرزندش آنقدر سنگين بود كه وي قيد حضور در استقلال را بزند.
در اين شرايط خبر خوب براي استقلالي ها اين كه يك منبع نزديك به باشگاه استقلال كه مايل به افشاي نامش نبود در اين رابطه به خبرنگار شبكه ايران گفت كه فرهاد مجيدي قطعا و به طور يقين بعد از گذراندن تعطيلاتش در دوبي به جمع آبي پوشان ملحق خواهد شد.
اين منبع موثق گفت: از آنجايي كه فرهاد مجيدي در آستانه تبديل شدن به يكي از اسطوره هاي استقلال است، در نهايت چنين تصميمي مي گيرد كه تا پايان همين فصل كه چيزي حدود پنج ماه بيشتر باقي نمانده، وي كماكان دوري از خانواده را تحمل خواهد كرد ضمن اينكه از هر فرصتي براي سر زدن به خانواده اش در دوبي استفاده خواهد كرد تا به اين ترتيب ضريب اطمينان استقلال براي قهرماني در اين فصل كاهش نيابد. / ش

 


دسته ها : خبر هاي ورزشي
بیست و نهم 9 1390 6:55 بعد از ظهر
X