معرفی وبلاگ
سپاس از خدایی که آسمان آبی را بالای سر گلهای قرمز آفرید. bnd sport saman_bnd10@yahoo.com
دسته
Pleas witt.....
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1299449
تعداد نوشته ها : 337
تعداد نظرات : 80
Rss
طراح قالب
GraphistThem264

 

فيروز كريمي:دوباره جيب دنيزلي را چك مي‌كنم

 

دكمه نبود، از جيب او مهره مار در آوردم!

تقابل فيروز كريمي و مصطفي دنيزلي جزو رويدادهاي جالب و به يادماندني بود كه اين فصل هم ظاهرا قرار است تكرار شود. كريمي كه به دليل باخت 4- صفر به پرسپوليس دنيزلي در ليگ ششم قصد داشت كتش را به آتش بكشد، در دور برگشت همان فصل از جيب مصطفي دنيزلي مهره‌ درآورد و شانس را از تيم او گرفت تا به اين صورت اين تقابل‌ها به يادماندني و جالب شوند. اين فصل هم كه دنيزلي برگشته، فيروز قصد دارد بار ديگر جيب سرمربي قرمزها را چك كند تا شانس را از دنيزلي بگيرد و در تهران به پيروزي برسد. كريمي در مورد اين بازي و تقابل‌هايش با آقا مصطفي صحبت مي‌كند.

بازي شاهين و پرسپوليس هميشه جزو بازي‌هاي جذاب و حساسي بوده كه اين بار با حضور شما و دنيزلي هم جذاب تر خواهد شد چرا كه تقابل شما و سرمربي پرسپوليس خاطره انگيز بوده.
ما امروز بازي بسيار سختي پيش‌رو داريم. پرسپوليس با تمام قوا جلوي ما قرار مي‌گيرد. ضمن اينكه دنيزلي هم كم‌كم مي‌خواهد خودش را نشان بدهد و روي يكسري مسائل كار كرده و آماده به نمايش گذاشتن يك بازي خوب است.
شرايط تيم شاهين چطور است؟
ما يك تعداد بازيكن را نداريم.
انگار از وقتي شما سرمربي شاهين شده ايد، يك تعداد بازيكن كلا نبودند؟
بله، يك تعداد بازيكن نيستند. از جمله لك‌چيرا، مهدي نوري، محسن طارمي و محسن حميدي كه چند بازي است او را در اختيار نداريم. جاسم كرار را هم به دليل محروميت در اختيار نداريم.
نبود مهدي نوري شايد خيلي تاثيرگذار باشد چون او در بازي‌هاي اخير خيلي خوب كار كرده.
درست است. نوري خيلي خوب بازي مي‌كرد. اين مجموعه‌اي از شرايط كاري ما است اما پرسپوليس دست بر قضا همه يارانش را در اختيار دارد. به هر حال ليگ همين است و در اين مقطع از بازي‌ها يعني هفته هجدهم، نوزدهم و بيستم تيم‌ها با چنين مشكلاتي مواجه هستند اما بايد آمادگي‌شان را حفظ كنند كه ما هم اين كار را انجام داديم.
تقابل شما و دنيزلي هم هميشه جالب بوده؛ از همان كت گرفته كه مي‌خواستيد آن را آتش بزنيد تا مهره شانس كه از جيب مربي درآورديد.
جريان كت براي آن موقع بود؟!
بله، همان وقتي كه 4 گل خورديد.
درست است اما در برگشت آنها را زديم. در دو تقابلي كه با دنيزلي داشتيم صاحب يك باخت و يك برد شديم، حالا ان‌شاء‌ا... كه در اين بازي ما مي‌بريم.
برد تيم شما زماني بود كه به قول خودمان مهره‌ شانس را از جيب دنيزلي درآورديد.
بله، توي جيب دنيزلي مهره مار بود.
البته شما دكمه كت‌تان را در كنفرانس نشان داديد و گفتيد مهره مار است...
دكمه نبود. مهره مار بود كه خودش هم آن را ديد. به هر حال ما آن را از دنيزلي گرفتيم و نمي‌دانم جديدا تهيه كرده يا نه اما فكر نمي‌كنم و اميدوارم از بعد از بازي با ما تهيه كند.
اين بار هم جيب دنيزلي را چك مي‌كنيد؟
بايد بروم با ايشان صحبت كنم تا اجازه كنترل بگيرم.
پس مي خواهيد اين بار هم شانس را از اين مربي خوش‌شانس بگيريد؟
من نگفتم دنيزلي خوش‌شانس است. گفتم دو بازي با تيم دنيزلي داشتيم كه ماحصل آن يك برد و يك باخت شد و اميدوارم بازي امروز هم بازي خوبي شود.
اين بازي يك جوري هم شبيه دربي مي‌شود. علاوه بر شما كه سابقه حضور در استقلال را داريد، چند بازيكن تيم‌تان از جمله هادي شكوري، وحيد طالب‌لو و... استقلالي بودند.
اين بازيكن‌ها ديگر بچه‌هاي شاهين هستند و استقلالي نيستند. اينها ديگر تمام فكر و ذكرشان شاهين است. درست است كه امكان دارد يك تعلق قلبي به استقلال داشته باشند اما در فوتبال حرفه‌اي ديگر اين مسائل وجود ندارد و اين بازيكنان با شاهين قرارداد دارند. به هر حال سنگين‌ترين بازي‌ها هميشه مقابل استقلال و پرسپوليس است. اميدوارم دست پر به بوشهر برگرديم. ما ديگر به چيزي جز شاهين فكر نمي‌كنيم و در بازي حذفي مقابل استقلال هم با تمام قوا قرار مي‌گيريم.
صحبت از جام حذفي شد. تغيير زمان بازي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
براي ما هيچ فرقي نمي‌كند، نه به ضررمان است، نه به سودمان.
اما گزي رييس هيات موسسين شاهين بوشهر معترض است و گفته كه تغيير برنامه جام حذفي به معناي تقديم جام به استقلال است...
نه، براي ما هيچ فرقي نمي‌كند و آمادگي بازي در هر زماني را داريم. ممكن است كه مثلا بازي 25 روز ديگر باشد و به 45 روز ديگر موكول شود و شرايط خيلي تغيير كند اما از الان نمي‌شود پيش‌بيني كرد كه در آن روز چه اتفاقي مي‌افتد. پس نبايد شلوغش كنيم چون ممكن است مثلا اگر 25 روز ديگر بازي برگزار شود يكسري بازيكنان را به دليل مصدوميت نداشته باشيم اما 45 روز ديگر برسند. برعكس اين قضيه هم وجود دارد و حتي ممكن است براي رقيب هم رخ بدهد. پس اعتراض بايد در قالب منطق باشد. براي ما فرقي نمي‌كند و فكر مي‌كنم براي استقلال هم همين طور است. پس با كمال ميل تغيير زمان بازي را مي‌پذيرم.


دسته ها : خبر هاي ورزشي
بیست و یکم 10 1390 3:56 بعد از ظهر
X