معرفی وبلاگ
سپاس از خدایی که آسمان آبی را بالای سر گلهای قرمز آفرید. bnd sport saman_bnd10@yahoo.com
دسته
Pleas witt.....
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1301635
تعداد نوشته ها : 337
تعداد نظرات : 80
Rss
طراح قالب
GraphistThem264

متهمان به تباني قهرمان آسيا شدند!  


تيم فوتسال گيتي پسند ايران از ساعت 21 به وقت تهران در ديدار فينال جام باشگاه هاي آسيا به مصاف اردوس ازبكستان رفت و پس از پيروزي دو بر يك به مقام قهرماني دست يافت.
در اين بازي ابتدا افشين كاظمي در دقيق اول بازي دروازه رستم اف را باز كرد وگيتي پسند با يك گل از اردوس پيش افتاد. اين بازيكن در دقيقه 10 بازي يك بار ديگر هم توپ را در دروازه اردوس جاي داد اما داور اين گل را نپذيرفت و بازي در پايان نيمه اول هم با همين نتيجه پايان يافت.
تيم ازبكستاني در آغاز نيمه دوم، گيتي پسند را غافلگير كرد و توسط آرتور و روي اشتباه خط دفاعي ايران بازي را به تساوي كشاند. اما در ادامه شاگردان افضل به زودي اين گل را جبران كردند. اين بار شاپا روي پاس كاظمي، گيتي پسند را پيش انداخت و بدين ترتيب بازي با نتيجه دو بر يك به سود نمايده ايران به پايان رسيد.شاگردان افضل در اين بازي موقعيت هاي بسيار ديگري هم داشتند اما با بي تجربگي از دست دادند. از طرفي رستم اف دروازه بان اردوس هم شب خوبي داشت و موقعيتهاي گيتي پسند را يكي پس از ديگري دفع مي كرد.
گيتي پسند براي رسيدن به فينال، تيم هاي تاي سون ويتنامف الريان قطر و يرموك كويت را در مرحله گروهي و ناگويا اوشنز ژاپن را در نيمه نهايي از پيش رو برداشته بودند.همچنين در ديدار رده بندي اين مسابقات، ناگوياي ژاپن با نتيجه چهار بر يك الريان قطر را مغلوب خود كرد و در جايگه سوم آسيا قرار گرفت.گيتي پسند در حالي در سوين دوره جام باشگاه ها به قهرماني رسيد كه در دوره دوم اين بازي ها ناگويا و در دوره اول فولاد ماهان اول شده بود و با اين حساب اين دومين قهرماني تيم هاي ايراني در جام باشگاه هاي فوتسال آسياست. قهرماني ليگ برتر ايران به دليل تباني از گيتي پسند پس گرفته و اين تيم جايگزين تيم شهيد منصوري قهرمان در اين مسابقات شده بود. اين در حالي بود كه منصوري موافق حضور گيتي پسند در اين بازي ها نبود و معتقد بود اين تيم با قلدري مي خواهد به آسيا برود.


دسته ها : خبر هاي ورزشي
هفدهم 4 1391 10:27 صبح
X