معرفی وبلاگ
سپاس از خدایی که آسمان آبی را بالای سر گلهای قرمز آفرید. bnd sport saman_bnd10@yahoo.com
دسته
Pleas witt.....
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1301256
تعداد نوشته ها : 337
تعداد نظرات : 80
Rss
طراح قالب
GraphistThem264

عصبانیت عربها از تساوی با ای

یک روزنامه سعودی با بیان اینکه بازی با ایران دیگر تمام شد و مهم بازی با امارات است که تیم ملی عربستان باید برای آن آماده شود،مدعی شد داور استرالیایی در حد و اندازه این بازی نبود.

به نقل ازمهر ، روزنامه عکاظ با تیتر " الاخضر(عربستان) در دقایقی خوابید تا نکونام تساوی را برباید" نوشت: تیم ملی ما سه امتیازی را که در کف دستش بود، در برابر ایران از دست داد تا در اولین بازی انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تنها به یک تساوی دست پیدا کند.

این روزنامه نوشت: برتری در دو نیمه بین دو تیم تقسیم شد تا جایی که الاخضر، نیمه اول را بیشتر در اختیار داشت، اما تیم ایران در نیمه دوم، برتری را از آن خود کرد تا در نهایت دو تیم برابر بیش از 70هزار تماشاگر استادیوم بین المللی ملک فهد با یک امتیاز زمین بازی را ترک کنند. البته خشونتهای عمدی بازیکنان ایران با اغماض داور استرالیایی روبرو می شد.

سعد الحارثی بازیکن تیم ملی عربستان با انتقاد شدید از داور استرالیایی بازی تیمش در برابر تیم ایران مدعی شد: داور برخورد تبعیض آمیز و ناعادلانه ای با تیم عربستان داشت، وی اصلا در حد و اندازه این بازی نبود و با بازیکنان ایران مدارا می کرد. او شایستگی عنوان بین المللی بودن را ندارد.

وی درباره بازی ضعیف تیم عربستان در نیمه دوم گفت: تیم ضعیف نبود و ما در سطح خیلی عالی بودیم؛ تیم ایران بر توپهای بلند تکیه کرده بود و از یک فرصت خود برای گل تساوی استفاده کرد.

سلطان بن فهد رئیس جمعیت جوانان عربستان هم به انتقاد از داور استرالیایی بازی، با بیان اینکه داور استرالیایی ما را از سه امتیاز بازی محروم کرد، افزود: داور پنالتی انجام شده روی فیصل را نگرفت و خطاهای انجام شده بر روی بازیکنان الاخضر را هم نادیده گرفت. البته تیم ما در نیمه اول بهتر بود و می توانست حداقل با 4 گل به پیروزی برسد.

وی گفت: ما همچنان شانس صعود داریم و در بازیهای بعدی تلاش خواهیم کرد با جبران اشتباهاتی که با ناصر الجوهر سرمربی تیم بررسی خواهیم کرد، بهتر عمل کنیم و الاخضر در بازی دوم خود در برابر امارات بهتر ظاهر خواهد شد.


دسته ها : خبر های ورزشی
نوزدهم 6 1387 10:17 صبح
X